Subject: RE: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Andres Koppel" <[email-masked]>
To: "Annika Matson" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 13:16:57 +0300

Tere

Edastan uuesti kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ projekti „Sürgavere tee 7
elektriautode laadimisjaama liitumine, Sürgavere küla, Põhja-Sakala vald,
Viljandi maakond,”. LC3155

Projekt nr 25-04

From: Annika Matson <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 10:04 AM
To: Andres Koppel <[email-masked]>
Subject: RE: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama
elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine

Tere

Maakorraldusseaduse § 15 lg 1 kohaselt teeb kinnisasjade vahelise piiri
asukoha kindlaks maakorralduse läbiviija, kui selleks on vajadus või
kinnisasja omanik seda taotleb.

Transpordiamet ei ole algatanud Sürgavere tee 7 (75903:003:1430) ja 24126
Epra-Sürgavere-Klaassepa tee (75903:003:0043) piiride kindlaks tegemist
ega pole ka plaanis antud toimingut teostada. Muuhulgas kaasneb sellega ka
rahaline kulu, mille jaoks Transpordiametil vahendid kavandatud ei ole.

Palun kavandada madalpingekaabel väljapoole kinnisasjade piiride kattuvuse
ala.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Andres Koppel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 4:41 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama
elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine

Tere.

Sain Teie poolt vastuse, milles ei saa te kooskõlastada antud projekti,
kuna Sürgavere tee 7 (75903:003:1430) ja 24126 Epra-Sürgavere-Klaassepa
tee (75903:003:0043) kinnisasjade suhtes on piiride kattuvus. Kuidas me
saaksime asjaga edasi minna, kas olete algatanud piirdide korrigeerimise?

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 3:37 PM
To: Andres Koppel < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Sürgavere küla Sürgavere tee 7 elektriautode laadimisjaama
elektriliitumise projekti kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Viljandimaa, Põhja-Sakala vald, Sürgavere küla, Sürgavere tee 7
elektriautode laadimisjaama liitumine, LC3155

Registreerimise kuupäev: 04.03.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/2465-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.